Last night I have inspired from out of no where. I came out with thethicktalk’s logo
.: Most Read :.
-
From the day I arrived in my lovely country, the weather is just fine – not extremely hot, gloomy, rainy. During the second week here, the w...
-
“Adooiii”, suara hati. Sebelum ni ada dengar rumors mengatakan bahawa minyak RON97 akan naik lagi sepuluh sen daripada RM2.40 seliter. Sema...
-
Berapa ramai dah pernah rasa nasi ayam penyet? Mula-mula memang agak skeptikal sikit dengan ayam penyet... ingatkan macam mana la rupa dan ...
-
Bahan-bahan: 2 ekor ketam dipotong 1 ulas bawang putih dihiris 1 ulas bawang merah dihiris 1 tangkai daun kari 1 sudu halba...
-
Bahan-bahan kuah: 3 ekor ikan temenung borek (mabong) 1 ikat daun kesum 2 tangkai bunga kantan 4 sudu bawang blend 1 sudu cili blend 1 inch...
Monday, January 24, 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
like this new background ;)
ReplyDeleteme too
ReplyDelete