.: Most Read :.

Join Churp Churp

Join Churp Churp
Click on the image to find out more

Tuesday, May 22, 2012

citer seram ke? Tak kot.

Yesterday, I stayed back in the office sampai malam sambil melayan lagu Awie-dipenjara janji disamping membuat slide-slide untuk mengajar next week. I endup balik at 8.00pm. Who's my partner? Mana ada.. stay sorg2..lock the door and buat keje. Seram... boleh la. Kalau tak siap keje lagi seram kot! Then tepat kol8, nak balik la. Kunci je pintu bilik ni, ttbe rasa sunyi nye. sambil buat-buat cool aku pon pasang lagu yuna pulak. Apesal lif ni mcm jauh je. Elok aku tekan butang lif, lif terbukak. Dalam hati neves nih. jangan la ada apa2 yg 'ikut'. 

Pintu lif terbuka perlahan-lahan...

aku tengok kat lantai dia... macam ada kaki.... aku ttbe tergamam

Kemudian...

dengan perlahan aku termelatah...

"O... mak... kau..."

Lepas tu baru aku tersedar. EH, dorg manusia la. Orang tingkat 5. ada 3 orang perempuan. I was smiling sambil tak tahu nak pandang mana. Jenuh tahan nak gelakkan diri sendiri.

But dorg?
=.='

Memang pelik la orang tingkat 5 ni.


No comments:

Post a Comment