.: Most Read :.

Join Churp Churp

Join Churp Churp
Click on the image to find out more

Sunday, April 15, 2012

Organic Supplements from NHF

I am not a vege-lover… bole kira dengan jari la berapa banyak vege yang dimakan setiap hari. Kadang2 tak makan sayur langsung. I know… I know… Every human perlukan sayur untuk kesihatan dan keseimbangan zat dalam makanan dan sebagai sumber serat yang utama untuk pencernaan membuang toksin dalam badan. Ops… even if kita makan sayur sekarang ni pun tak semua bersih. kadang2 sayur penuh dengan racun serangga.

How do I complete my daily meal dengan sayur-sayuran berkhasiat tinggi lagi berkualiti?

I am taking this vegetable organic drinks, Bio Organix from NHF.

B0581

B0582

As you can see above, punya la banyak sayur2 yang ada dalam minuman ni. Boleh ke kalau nak maintain tiap2 hari makan sayur sebanyak ni?

Apa yang best mengenai this drink… bila makan, terus rasa kenyang. sebab dia akan menjadi likat dalam perut nanti dan akan menyerap lemak dan kolestrol dan menyerap kotoran pada usus besar untuk memudahkan pencernaan. Well… khasiat dia macam makan sayur la… (memang made from sayur pun kan).

This product dikeluarkan dalam 2 jenis kotak; kecil dan besar. Kalau nak try dulu, buy this small box.

B0583

15 sachet dengan hanya RM99.00 (WM). (including postage)

30 sachet dengan hanya RM197.50 (WM). (including postage)

Recently I am always makan junk foods and soft drinks and fast foods (peha pun dah getting bigger ni. sungguh merisaukan!). so untuk neutralkan and melancarkan peredaran darah dan menjaga buah pinggang, I am taking this Alfalfa Liquid Chlorophyll.

B0584

B0585B0586

This product sangat pekat and tanpa pewarna. Warna hijau pada liquid ni adalah warna asli daripada tumbuh2an. Just perlukan 1 sudu je untuk minuman pagi dan malam.

Sebotol ni boleh didapati dengan harga RM53.75 (termasuk postage).

Just mix Bio Organix dengan Alfalfa Liquid Chlorophyll atau boleh take Bio Organix sahaja sebab dalam Bio organix pun dah ada Alfalfa ni.

I am 24 years old. I have started this kind of habit (detox) dari tahun lepas lagi… when I was 23 years old. For me, everyone should jaga kesihatan dari awal and starts with taking organic foods. 1st step untuk kesihatan dalaman adalah dengan detox (membuang kotoran dalam badan). Baru la badan dapat menyerap vitamin dan nutrien dengan berkesan… and stop carrying toxin kemana sahaja.

I am also suruh ayah makan this supplement sebab he’s taking too much ubat2 hospital. Risau buah pinggang beliau. Hope this will helps many people out there.

Just email me: nur.shakirah.salleh@gmail.com untuk membuat pembelian secara online. Sertakan nama produk dan berapa unit, dan your details; Nama penuh, alamat, number telefon untuk tujuan penghantaran.

No comments:

Post a Comment