.: Most Read :.

Join Churp Churp

Join Churp Churp
Click on the image to find out more

Friday, February 24, 2012

Mak’s Smiling Face

What else yang boleh menyenangkan hati selain melihat mak tersenyum?

B0517

First of all, thank you so much to our Prime Minister, Dato’ Seri Najib kerana memberi bantuan Baucar Buku 1Malaysia kepada pelajar-pelajar IPT. Since I am almost finish my Master, I am fully utilize this voucher to ganti… well.. apart of ganti balik most of the papers, pens, any kind of mak’s stationary that I have pow-ed before.

RM200

We went shopping spree di kedai Sri Maju, Sungai Petani, Kedah. Kedai kat situ memang murah giler baq hang! Lama jugak la masa spent there. But the thing yang paling best is I have asked mak to chose 1 pen yang agak exclusive dan berkualiti, LAMY. This pen is made in Germany.

B0519

Yang lain-lain…

B0518 

Sebahagian daripada barang yang dibeli. Ada lagi 1 beg lain.

B0520

B0521

See how many gulung kertas pembalut buku.

B0522

Nah… See how long the bill is…

B0523

and… how happy she is!

LOVE

Just to share with you that it is a different happy feeling sebagai orang yang memberi (which selama ni asek menerima je kan). I feel the satisfaction is different to see her smile while I am saying “Mak pilih je apa yg mak nak.”.

Tak dapat bayangkan? Cube pegi Parkson or Jusco, beli voucher RM200 (or u need to increase more), bawak ur parents pegi situ, n bagi kat dorg voucher tu. Which ur parents must suka shop kat situ.

I want to cari more duit untuk bawak mak, ayah, and my brother p shopping.

No comments:

Post a Comment