I am troubling myself. I can just cross everything and give them 0... and it will makes this marking process faster! But I cant do it! I know when they wrote something, they are trying to say something. I have to read, and find their point.. :(
.: Most Read :.
-
From the day I arrived in my lovely country, the weather is just fine – not extremely hot, gloomy, rainy. During the second week here, the w...
-
“Adooiii”, suara hati. Sebelum ni ada dengar rumors mengatakan bahawa minyak RON97 akan naik lagi sepuluh sen daripada RM2.40 seliter. Sema...
-
Berita baik untuk org yang menjaga makanan untuk menguruskan badan! Timun adalah salah satu sayur yang bagus untuk detox disamping mengubati...
-
Bahan-Bahan: 1 ulas bawang putih 1/2 ulas bawang merah 1 1/2 sudu pes cili Adabi 1/2 sudu teh serbuk jintan manis 1 sudu teh kicap ...
-
Bahan-bahan: 2 ekor ketam dipotong 1 ulas bawang putih dihiris 1 ulas bawang merah dihiris 1 tangkai daun kari 1 sudu halba...
Thursday, September 26, 2013
Kind and trouble
Categories:
2013,
Final Exam,
heart to heart,
Shakirah Salleh,
The Thick Talk,
Uniten
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment