Bon Appétit!
.: Most Read :.
-
From the day I arrived in my lovely country, the weather is just fine – not extremely hot, gloomy, rainy. During the second week here, the w...
-
“Adooiii”, suara hati. Sebelum ni ada dengar rumors mengatakan bahawa minyak RON97 akan naik lagi sepuluh sen daripada RM2.40 seliter. Sema...
-
Bahan-bahan: 2 ekor ketam dipotong 1 ulas bawang putih dihiris 1 ulas bawang merah dihiris 1 tangkai daun kari 1 sudu halba...
-
Berapa ramai dah pernah rasa nasi ayam penyet? Mula-mula memang agak skeptikal sikit dengan ayam penyet... ingatkan macam mana la rupa dan ...
-
Brand: Mamonde. @mamondemalaysia Product name: Mamonde ceramide intense cream Country Origin: Korea Skin type: Dry Skincare cate...
Wednesday, January 26, 2011
Tauhu Bakar
I have found a new favorite cuisine – tauhu bakar. I usually bought this food from SOHO Seafood, Bandar Baru Bangi, 1km from Kajang PLUS exit. I love the taste of the tauhu, cucumber, and they put a lot of nuts with kuah rojak.
Categories:
Activity,
Blogger,
Foods,
Healthy,
Makan,
Restaurant di Bandar Baru Bangi,
Restaurant di Kajang
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
... jom nanti pi lagi :D
ReplyDelete