.: Most Read :.
-
Bahan-bahan: 2 ekor ketam dipotong 1 ulas bawang putih dihiris 1 ulas bawang merah dihiris 1 tangkai daun kari 1 sudu halba...
-
Wah… tajuk nak gempak je. Actually tak tahu nak namakan style lilit ni style apa sebab nk kata syiria, xpakai anak tudung syiria. Nak kata s...
-
Setiap hari adalah hari untuk menghargai IBU dan bapa. Since everyone sibuk wishing hari ibu here and there, I dont want my mum to feel keti...
-
Dear 3ters, baru sebentar tadi saya ada terbaca mengenai 1 artikel melalui FB. Sebagai seorang muslim, saya rasa bertanggung jawab untuk...
-
This is an ‘alien’ thing for me. I don’t really like flat shoes… or even sandals. Most of them melecetkan kaki and not that comfortable bila...
Saturday, December 18, 2010
D.S Tiara Jacquelina Checked Out My Blog
First of all, I am very happy. She is a very busy woman but yet still spent some of her time reading my blog… although once I guess. Such an honor. Thanks for your visit and reply on FB.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment