.:..: The Thick Talk :..:.
Sharing Valuable Experience Here
Pages
Home
Profile
M.I.A
.: Most Read :.
Resepi Kari Ketam
Bahan-bahan: 2 ekor ketam dipotong 1 ulas bawang putih dihiris 1 ulas bawang merah dihiris 1 tangkai daun kari 1 sudu halba...
3 Langkah Mudah Lilit Selendang ala Dato’ Siti Nurhaliza
Wah… tajuk nak gempak je. Actually tak tahu nak namakan style lilit ni style apa sebab nk kata syiria, xpakai anak tudung syiria. Nak kata s...
Bilakah Kali Terakhir Anda Memeluk Erat Ibu Anda?
I did it last 2 hours. Tu pon setelah beberapa lama tak hug beliau. Seperti biasa, air mata ni pasti akan mengalir. We always mencari ibu ap...
We are in 2020
We are in 2020. The year that expected to be like the normal years. Everyone goes to work, get paid every month, facing traffic jam every d...
Lenovo The New X1 Carbon featuring Intel® Core™ i7 processor
While browsing on Twitter this morning, I have found this advertisement from Lenovo. It is about their new Ultrabook. What attracts me at th...
Join Churp Churp
Click on the image to find out more
Saturday, October 29, 2011
I am in the Profile of Outbound Students UNITEN
Click to enlarge
(
http://www.uniten.edu.my/newhome/content_list.asp?ContentID=4558
)
^_^
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment